Online blog

למה העסק שלכם חייב בלוג?

אנשים פרטיים ועסקים מבצעים בדיקה באינטרנט לפני רכישות רציניות – זו עובדה • אתם ודאי שואלים – למי יש סבלנות לקרוא את המאמרים שלנו בדור האינסטנט? בתקופה שהקשב אפסי? • תתפלאו, אנשים לפני עסקה קוראים מאמרים כדי להבין אם הם מנתבים נכון את הכסף שלהם • בנוסף: קבלו מאיתנו שלוש סיבות מרכזיות בגינן הארגון שלכם חייב בלוג!

לפי גוגל, 63% מאירועי הקניות מתחילים ברשת. קהל ה-B2B (עסקים שמציעים את המוצרים או השירותים שלהם לעסקים אחרים) מתמצא עוד יותר ברכישה הדיגיטלית, כאשר 89% מלקוחות ה-B2B משתמשים באינטרנט במהלך תהליך המחקר.

לא פלא שהדיגיטל ממלא חלק עצום במסע הקונה. יש המון מידע זמין באינטרנט, וכמות רבה של מוצרים וספקי שירות בשוק. אנשים סך הכל רוצים לוודא שהם מקבלים את העסקה הטובה ביותר עבור הכסף שלהם.

בלוג של חברה מהווה דרך טובה ביותר להציג את העסק שלכם בפני לקוחות פוטנציאליים ולהמיר אותם ללקוחות משלמים. אתם ודאי תוהים, מי בכלל יקרא מאמר שפורסם על ידי המותג שלכם? למי יש את הזמן והמוטיבציה לכך? בעולם שבו טווח הקשב הממוצע הצטמצם לשניות, אין לכם זמן רב לשכנע לקוח ולגרום לו בכלל לקרוא מה שיש לך לכתוב.

דרך עוצמתית לקבלת לידים

ולמרות זאת, למרות שתמיד יש לך את שיחת המכירה מונחת על השולחן, את תמצית ההצעה של העסק או הארגון שלכם בקצרה ובשורות מחץ – תוכן מקוון לטווח הארוך מהווה דרך עוצמתית להוביל את הלקוחות שלכם לשלב הבא במשפך המכירות.

במאמר זה תלמדו את 3 הסיבות המובילות שבגינן החברה, המותג, העסק, המלכ"ר או הארגון שלכם זקוקים לבלוג, יחד עם תשובות פופולריות ביותר שקשורות להפעלתו של הבלוג. נתחיל בהגדרת התפקיד והמטרה של בלוג חברה, ולמה למותגים המפורסמים ביותר בעולם יש בלוג?

מהו בלוג חברה?

בלוג של חברה הוא דף באתר האינטרנט של החברה, שבו תוכלו לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם על ידי שיתוף החדשות האחרונות בתעשייה, עדכונים על המותג, סיפורים מועילים ומעוררי השראה ותכנים נוספים.

מטרת הבלוג של החברה היא לספק ללקוחות מידע מעמיק על הענף שלכם באופן מרתק. בלוגים מצליחים מציעים ערך לקורא על ידי מתן תשובות ופתרונות לבעיות הקורא, וכן מציגים את המוצרים, העסק או השירותים באור נוסף, בזווית אחרת.

3 סיבות שהעסקים שלכם זקוקים לבלוג:

1. בוסט ל-SEO

הסיבה מספר 1 להעלאת תוכן לבלוג שלכם היא להוביל תנועה אורגנית לאתר שלכם. טקסט כתוב תמיד יהיה הבסיס לחיפוש ומחקר, ולכן הקפדה על טקסט איכותי בנכסים הדיגיטליים, ובמיוחד באתר, יסייעו לכם להיות מדורגים היטב בחיפוש בגוגל. אנשים משתמשים במנועי חיפוש כאשר הם מחפשים פתרונות. 

על ידי ניתוח השאלה מה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים באופן מקוון, תוכלו לייצר תוכן בבלוג שיספק תשובות משכנעות לבקשותיהם ושאלותיהם. בדרך זו, מאמרים בבלוג יאפשרו לאנשים למצוא את החברה שלכם באמצעות שאילתות חיפוש ספציפיות. אסטרטגיית מילות מפתח יסודית הינה מכרעת בעיצוב תוכנית תוכן שתענה על צרכי הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

היתרון הגדול ביותר בגישה זו טמון במיקוד לאותם המשתמשים שכבר עשויים להתעניין בהצעה שלכם. אם אדם מחפש תשובה בגוגל, פירוש הדבר שהוא מודע לבעיה וסביר יותר שישקול לבחור בחברה שלכם כפתרון לצורך שלהם.

על ידי כניסה לפוסטים בבלוג שלכם, אנשים יכולים לקבל תשובה משמעותית לשאלות שלהם וליצור קשר עם המותג שלכם. בדרך זו, בלוגים יכולים להביא אנשים לאתרים שלכם, להסביר להם היטב מהי ההצעה שלכם ולהמיר אותם ללקוחות.

2. מכירות קלות יותר

הבלוג של החברה הוא נקודת מגע איתנה עם הצרכנים שלכם. תהליך קבלת ההחלטות נשען במידה רבה על מחקר מקוון. המבט דרך אתר האינטרנט של המותג הוא חלק עצום משיקול הלקוח.

מאמרים בבלוג יחמשו את צוות המכירות שלכם בתשובות מקיפות לשאלות הנפוצות של הלקוחות. כפי שמסביר קווין פיליפס מ-Impact בסמינר מקוון של SEMrush, איש מכירות של חברה יכול לשלוח מאמרים רלוונטיים ללקוח במהלך תהליך המשא ומתן. שיטה זו מעודדת את הלקוח ללמוד עוד על ההצעה שלכם, התהליכים, וכן הפרויקטים המצליחים שלכם.

הצבת תוכן הבלוג שלכם בפני הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מהווה דרך נהדרת להעביר להם את  המומחיות, ההמלצות והשיטות שלכם. כאשר מנהלי מכירות מתמודדים עם לקוחות מדי יום, הם מכירים את חששות הלקוחות טוב יותר מכל אחד אחר. אז שיתוף אנשי מכירות בתהליך הרעיונות לתוכן יכול להעצים באופן משמעותי את הבלוג של החברה שלכם.

3. שמרו על הלקוחות

בלוג של חברה יעיל לא רק למשיכת מבקרים חדשים לאתרים שלכם, אלא גם לטיפוח קהל הלקוחות הקיים שלכם. ספקו ערך נוסף והגדילו את נאמנות הלקוחות באמצעות הבלוג של המותג.

בואו נסכם את שלוש הסיבות מדוע אנו מאמינים כי קיום בלוג חברה הוא חיוני לצמיחת המותג שלכם. בלוג חברה שיבוצע כהלכה יכול:

  1. להוביל גולשים לאתרי האינטרנט שלכם.
  2. להקל על המכירות שלכם.
  3. לשמור על לקוחות קיימים. 

אז אתם עדיין שואלים את עצמכם: "האם החברה שלי זקוקה לבלוג?".